עורך דין נהיגה בשכרות

עורך דין נהיגה בשכרותנהיגה בשכרות נחשבת לעבירה פלילית לכל דבר ועניין. למעשה, מי שנתפס נוהג כשהוא שיכור, היינו – כשרמת האלכוהול בדמו גבוהה מהרמה המותרת בחוק  – צפוי לפסילה אוטומטית של רישיון הנהיגה שלו למשך 30 יום, וכדאי מאוד שיפנה באופן מיידי אל עורך דין נהיגה בשכרות.
הדבר חשוב, מכיוון שבמהלך 30 הימים בהם חל על אותו אדם איסור לנהוג ברכבו, הוא צפוי לקבל זימון לבית המשפט, לצורך דיון בעניינו.

אם בבית המשפט יצליח התובע מטעמה של משטרת ישראל להוכיח שהנאשם אכן נהג בשכרות – הוא צפוי לשלילת רישיון של שנתיים לפחות, וזאת גם אם מדובר בעבירה הראשונה שלו מסוג נהיגה בשכרות. אם מדובר בעבירה בשנייה מאותו סוג – העונש הצפוי הוא שלילה של הרישיון לתקופה של 4 שנים לפחות.

חשיבותו של עורך דין נהיגה בשכרות

אם נקלעתם למצב כזה –  היינו – נתפסתם על ידי שוטר שחשד שאתם נוהגים בשכרות, מבחן הינשוף שביצעתם יצא חיובי ורישיונכם נשלל למשך 30 הימים הבאים, חשוב מאוד שתפנו מיד אל עורך דין. אבל, לא לכל עורך דין שמתמחה בדיני תעבורה, אלא אל עורך דין נהיגה בשכרות – עורך דין מוסמך שמתמחה בתת-התחום. אחרי שתספרו לו את כל הפרטים, יוכל עורך דין כזה לבחון את המקרה – לרבות הפרטים הקטנים, כדי לנסות להקל בעונש ולהפחית את חומרת הדין.

איך עושים את זה?

מכשיר הינשוף ידוע כמכשיר שיכול לתת תוצאות לא מדויקות, אם מבצעים את הבדיקה בצורה לא נכונה. עורך דין נהיגה בשכרות יודע בדיוק מהן נקודות התורפה הן של המכשיר והן של השוטרים שיכולים לשגות באופן בו הם מבקשים מהנהג לבצע את הבדיקה ו/או באופן בו הם קוראים את התוצאה. במקרים רבים בהם עורך דין נהיגה בשכרות ייצג את הנהג החשוד, העונש שהיה אמור להיגזר עליו אם לא היה מיוצג על ידי עורך דין הוקל באופן משמעותי, ובחלק מהמקרים ניתן היה גם להגיע להסדר – מבלי בכלל להתייצב בבית הדין.

משרד עורכי דין לויתן-פאלוך לשירותכם

משרד עורכי דין לויתן-פאלוך מתמחה בתחום של דיני תעבורה בכלל ושל דיני נהיגה בשכרות בפרט. המשרד יעמיד לשירותכם עורך דין דיני תעבורה בעל ניסיון רב שנים, אשר ישמע את המקרה שלכם לפרטי פרטים ויעשה את כל שביכולתו על מנת לסייע לכם בהקלת הדין.

כל לקוחותינו זוכים לייעוץ משפטי ולליווי משפטי צמוד לאורך כל הדרך, כאשר אנו עושים כל אשר ביכולתנו על מנת להגיע להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט. אם בכל זאת יש צורך בהגעה אל בית המשפט, אנו מספקים ייצוג משפטי מתוך מטרה להוציא את האמת לאור ולעשות עבור לקוחותינו את כל מה שבמסגרת החוק יכול לעזור.

לקבלת מידע נוסף וייעוץ משפטי מאת עורך דין נהיגה בשכרות בעל ניסיון רב בתחום – צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.